Jumaat, 1 Julai 2011

S.O.R.R.Y

semalam kejadian yang aku tak ingin kan berlaku .. kucen ksygan aku yg diberi name cumi telah pegy tggal kan aku .. sedey giler , aku engad lagy saat saat terakhir dea nak pegy , dea pong cam taknak tggal kan aku .. dea menjerit kesakitan , aku pong bgon terus pegy tgok dea .. tak sanggup aku tgok dea nga nazak .. dea terus menjerit tahan kesakitan , aku pegang dea dah lembik tapy suara dea ade lagy .. mak aku pong cakap dah lha fara iklas kan dea pegy .. aku benty menangis aku tgok jerk dea tak sampai beberape saat lepas tuh aq cuit dea dah keras kejong dalam kotak .. OMG ! cumi dah takde :( cumi andai kau tahu betape aku sayang kan kau kan bagus , pada pertama kaly aku tgok kau aku dah letak kaseh sayang tuh pada kau ..aku amik n rawat kau ngan sebaik mungkin mcm jage anak sendiri .. bgon pagy mzty engad kau , trus p kat sangkar bagy kaw susu , n makan .. kau faham ape yang aku cakap .. aku rindu nak cakap camneyh CUMI COME HERE SYGS , kau pong berlari ke arah aku ..kau maen bola kau sambil gurau gurau ngan abg kau yang ngarok ngarok tuh .. deaowg pong mzty rindu kan kau .. yelah kowang selalu bertiga bilew dah ilang seorang mesty terase kan ? Ya Allah tabah kan hati aku biar aku bole terime kenyataan neyh ngan redha .. kuatkan lhaa aty aku .. aku yakin kau tenang kat sana kan ? cumi iloveyou n mishyou always thanks Allah coz crated cumi for me walaupun hanye sementara .. aku bahagia sangat .. terima kaseh Ya Allah :) B , sorry tak dapat jage cumi dah bia dea jady kenangan tok kitew berdua ehh ? cumi bubu ngn papa sygs kan cumi .. 06/007/2011 pukul 02.15 pagi cumi pegy :( ILOVEYOU CUMI CUPIDO DAMO -,-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan